Jeroen op ‘verkiezingscampagne’
Steeds vaker kreeg ik de vraag voorgelegd van ondernemers hoe zij meer uit hun communicatie kunnen halen. Steeds vaker gaf ik de antwoorden. Hoog tijd dus om de accenten in mijn werk definitief te verleggen. Van het schrijven van teksten naar het ontwikkelen van concepten; naar het van a tot z presenteren van een bedrijf of product in de markt. Hoog tijd dus ook voor een nieuwe naam en nieuwe huisstijl.
Die lag er al vrij snel: Jeroen. Rechttoe rechtaan. Stoer. Geen poespas. Gewoon zoals ik ben. Gas erop. Maar hoe ging ik al die veranderingen communiceren? Dat moest in ieder geval met een ‘big bang’ gebeuren. Ik wilde knallen. Ik wilde dat er over zou worden gesproken. Dat niemand het zou ontgaan dat Vissers tekst & advies voortaan Jeroen heette. En dat iedereen voortaan wist wat ik deed.
En toen diende de gemeenteraadsverkiezingen zich aan. Tadaa … en daar was het idee. Ik ging meedoen in de campagne, met ‘tijd voor verandering’ als mijn leuze. Ik ontwierp een verkiezingsposter, heb die vandaag op een kleine honderd plaatsen opgehangen, heb een advertentie geplaatst, de poster naar klanten en relaties gemaild en de website in no time gebouwd (met dank aan Karin).
Dit is Jeroen. Dat iedereen het mag weten.
Geef een reactie